چه خصوصی هایی تو خوندی و اونی که باید می خوند نخوند...

از اول اشتباه کردم که سرویس بلاگفا رو برای وبلاگ نویسی انتخاب کردم. اما اون چیزی که الان ناراحتم می کنه قطع شدن گاه و بی گاه این سرویس نیست.

مشکل اینه که تعداد زیادی از کامنتایی که من برای دوستام میفرستم یا دوستانم برای من، به دست ما  نمی رسه.

معمولا هم این اتفاق برای کامنتای خصوصی میفته. و نمی شه که به جای کامنت هِی از مسیج استفاده کرد!!!

اوایل یه خورده ناراحت می شدم که چرا فلانی جواب کامنتمو نمی ده. اما الان مدتیه که کل این جریان به نظرم لوث شده میاد.

در آخرین گندکاری ایشون باید بگم چند روز پیش گولو جان یه لطف بزرگی به من کرده بود و یه کاری برام انجام داده بود. من هم رفته بودم و ازش تشکرکرده بودم. اما کامنتی به دستش نرسیده بود.

یا مثلا من دوبار از آیدا یه سوالی رو پرسیده بودم اما هیچ جوابی ازش نیومده بود.

یا چند وقت پیش بیتا یه رمز برای من فرستاده بود که خب طبق معمول به دست من نرسیده بود. هر دومون شاکی شده بودیم.

باران پاییزی معمولا هر کامنتی رو هم خصوصی هم عمومی برام می فرسته تا لااقل یکیش به دستم برسه.

و .....

خب من کم کم از اینجا خواهم رفت اما مشکل همچنان به قوت خودش باقیه چون باز هم کامنتای من برای دوستای بلاگفایی یکی درمیون می ره.

راه حلی به ذهنتون می رسه؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد